Заміна лямбда-зонда (датчик кисню)
Заміна лямбда-зонда каталізатора вимагає дотримання певних процедур, з тим, щоб не порушити роботу систему вихлопу автомобіля.
Сучасні екологічні вимоги змушують виробників автомобілів ускладнити вихлопну систему, додаючи до неї все нові датчики. Один з них – це так – звана “лямбда”. Цей елемент аналізує кількість кисню в певному розділі вихлопної системи, регулюючи склад паливної суміші (утворюючи сигнали для блоку управління двигуном). Після поломки потрібен новий датчик кисню, оскільки він не підлягає ремонту.
Сучасні авто використовують два лямбда-зонди. Перший верхній встановлений у вихлопному колекторі перед каталізатором, а другий за ним. Датчики аналізують кількість вихлопних газів, перевіряють вміст кисню та контролюють справність самого каталітичного аналізатора.
Оскільки датчик кисню надсилає дані до ЕБУ (електронного блоку управління) автомобіля, який своєю чергою, утворює паливну суміш, його несправність призводить до таких ознак:
- надмірне збільшення споживання палива;
- збільшення вмісту CO та СН;
- неправильну роботу двигуна, особливо під час прискорення.
Як замінюється датчик кисню (лямбда-зонд)
Часто елемент розташований у важкодоступних місцях (на вході та виході каталітичного нейтралізатора). Власне, це суть його роботи – порівнювати склад вихлопних газів до і після впливу каталізатора.
На додаток до того, що доступ до датчика важкий (заміна лямбда зонда часто вимагає демонтажу частини вихлопної системи), іноді важко відкрутити гайки, які щільно прикипають. Спроба виконати таку роботу самостійно може перетворитися на дорогий ремонт усієї системи випуску.
В кінці датчика є з’єднувальний джгут проводів для управління та читання показників з лямбди. Дроти захищені теплоізоляцією, що стійка до тепла, вирізання та припаювання їх знову неможливе. Тому для демонтажу та встановлення необхідний спеціальний інструмент.
Заміна датчика концентрації кисню у кваліфікованих СТО «Demi Motors» доведена до автоматизму, ви можете не турбуватися про збереження інших частин.
Заміна датчика кисню не потребує спеціальної кваліфікації, але потрібно знати ряд нюансів. Це допоможе зберегти деталь недоторканою. Отже, при демонтажі зонда багато хто стикається з проблемою “струшування” різьблення датчика кисню. Щоб обережно витягнути частину, не пошкоджуючи її, потрібні спеціальні знімачі.
До того, залежно від моделі автомобіля, інструмент буде відрізнятися. Не потрібно використовувати WD40 та інші агресивні речовини під час демонтажу, оскільки вони можуть дістатись до керамічного наконечника та роз’їсти цирконієве покриття. Наявність домішок, антифризу або інших речовин у вихлопному колекторі може призвести до відмови лямбда-зонда.
Оскільки ціна нового оригінального датчика занадто висока, багато хто встановлює універсальний. Однак у цьому випадку вам потрібно переконатися, що придбаний зонд дійсно підходить для вашого автомобіля.
Заміна лямбда зонда на універсальний
Важко вибрати оригінальний датчик для деяких моделей автомобілів. Або його вартість буде необґрунтовано високою. У цьому випадку ми пропонуємо встановити універсальний пристрій.
Кваліфіковані майстри допоможуть вибрати лямбду, яка найбільш сумісна з вашим бортовим комп’ютером. Клієнт вибирає опцію, найбільш прийнятну за ціною.
Заміна датчика кисню супроводжується діагностикою – до та після встановлення. Дані порівнюються з типовими заводськими. Після заміни ваш автомобіль буде працювати так само як і після виходу зі заводського конвеєра.
Параметри викидів CО при встановленні універсальної лямбда не погіршуються.
Для купівлі оригінальних запчастин для вихлопної системи вашого автомобіля, відвідайте інтернет-магазин «Демі Моторс». Ціни вас приємно здивують – ми працюємо без посередників.