Що треба знати про діагностику резонатора авто
Резонатор служить для первинної обробки вихлопних газів на виході вихлопних колекторів. Завдяки своїй наявності швидкість потоку знижується, утворюється правильний тиск, тепло розсіюється. Шум вихлопу також зменшується. До того, це досягається не використанням наповнювачів, як у глушнику, а через точно обчислене розташування перетинок. І якщо ваш резонатор брязкає, причина саме знаходиться всередині корпусу.
Ви завжди можете звернутися до спеціалізованого СТО «Demi Motors», де досвідчені майстри діагностують та усунуть несправність резонатора. Наш персонал ідеально володіє технологіями для відновлення компонентів вихлопної системи, незалежно від марки автомобіля.
Коли необхідна перевірка резонатора?
Ви можете визначити спалений або засмічений резонатор за наступними ознаками:
- Відпрацьовані гази виходять з під дна автомобіля.
- Запах вихлопу явно відчувається в салоні.
- Чутно характерний шум у резонаторі, який важко сплутати з чимсь іншим.
- Помітні пошкодження на корпусі.
Якщо ви виявили несправність, проведіть всебічну діагностику вихлопної системи на спеціалізованій станції обслуговування. З неправильно робочим резонатором глушник отримує додаткове навантаження, що призводить до його поломки. І це вже більша вартість ремонту в майбутньому.
Які несправності є типовими для резонатора?
Цьому елементу характерні наступні ознаки:
- Корозійні ушкодження. Наскрізні отвори, можуть свідчити про дію зовнішніх чинників. Наприклад, реагенти на дороги.
- Механічні пробоїни. У контакті з дорожньою поверхнею ви можете отримати не тільки отвори, але й вм’ятини з пошкодженням внутрішніх перетинок.
- Термічне пошкодження. На відміну від корозії, вони трапляються, коли паливо, яке не вигоріло потрапляє в корпус. Корпус нагрівається до критичних температур, метал буквально «випаровується».
- Резонатор засмітився. Структура всередині елемента досить складна. Розірваний шматок металу може блокувати прохід вихлопних газів. Окрім зменшення потужності двигуна, така несправність призводить до спалювання стін.
- Загин внутрішньої перетинки або циліндра. Якщо резонатор брязкає, і зовнішні пошкодження не видно, то внутрішня структура знищена.
- Тріщини. В з’єднувальних фланцях наявні тріщини та пошкоджені прокладки.
Діагностика та ремонт на СТО
Використовуючи професійний сканер та аналізатор газу, наші майстри швидко локалізують несправність. Спалений резонатор відновлюється шляхом зміцнення корпусу. Латка, виготовлена зі сталі, стійкої до впливу температури. Поверхня обробляється сумішшю, який запобігає корозії.
Коли резонатор засмічується, не можна обійтися без примусового розтину. Ми визначаємо місце, де заблоковано вільне проходження газів, і обережно розрізаємо стінку. Заміна або відновлення внутрішньої структури проводиться у суворій відповідності до заводських схем. Неправильна конфігурація перетинок призведе до надмірного шуму під час роботи.
Якщо пошкодження є критичним і не підпадає під реставрацію, наші майстри виберуть відповідну заміну для зламаного резонатора. У будь-якому випадку, звернення до спеціалізованого сервісу обслуговування «Демі Моторс» заощадить ваші кошти. Ви платите лише за реальний результат. Для всіх запчастин, придбаних у нашому сервісі, або інтернет-магазині, а також на виконану роботу, діє робоча гарантія.