Навіщо видаляють каталізатори?
Вирізати каталізатор необхідно для встановлення нового. Як показує практика, найчастіше це роблять тоді, коли він просто виходить із ладу. Про таку неприємність водій може дізнатися двома різними способами: або за тим, що на приладовій дошці загорілася лампочка, що має відповідний діагностичний код, або за такими ознаками несправності, як значне зростання витрат пального, падіння потужності двигуна, нестабільна його робота і т.п.
Якщо таке відбувається, то це пристрій або ж вийшов з ладу через будь-які зовнішні впливи, або вичерпав той ресурс, який був в ньому закладений виробником. Буває і таке, що справний каталізатор демонтують при проведенні тюнінгу для того, щоб збільшити потужність автомобіля. Тож для проведення такої процедури слід довіритись спеціалістам відповідної кваліфікації, таким як професіонали «Демі Моторс».
Видалення каталізатора: Що воно дає?
Якщо каталізатор несправний, то коли його видаляють, двигун автомобіля знову набуває своїх початкових, заводських параметрів, він починає легше «дихати», в результаті чого знижується витрата палива і зростає потужність. У тих випадках, коли каталізатор знімають для того, щоб модернізувати вихлопну систему, ця процедура зазвичай доповнюється монтажем нового глушника прямоточного типу, який створює значно менше, ніж каталізатор, перешкод вихлопним газам. У поєднанні з перепрошивкою силового агрегату (яка також виробляється) це призводить до збільшення потужності силового агрегату.
Такий спосіб тюнінгу нерідко називається «аматорським», оскільки при тюнінгу вихлопної системи, що виконується професіоналами (використовується, наприклад, для «доопрацювання» авто) проводиться чимало розрахунків і задіюється велика кількість параметрів. Професійний тюнінг проводиться лише висококласними фахівцями та обходиться у чималі суми.
Як правильно це зробити?
Як правило, цю процедуру виконують в автомайстернях. Процес полягає у знятті старого каталітичного нейтралізатора, видаленні його вмісту механічним шляхом та встановлення на його місце порожнього корпусу або полум’ягасника. У деяких випадках рекомендують встановлювати стронгер (полум’ягасник), тому що він приглушує звук вихлопу автомобіля, але встановлення порожнього корпусу від каталізатора теж допустиме.
Наступним обов’язковим етапом є підключення емулятора каталізатора, без якого електронна система керування автомобілем вважатиме, що він несправний.
Ви також повинні розуміти, що видалення автоката завдасть шкоду довкіллю. Та й проблем під час проходження техогляду не оминути.
Наслідки вирізання каталізатора
Багато хто цікавиться, що дасть, якщо вирізати нейтралізатор та підключити емулятор? Жодних негативних наслідків для автомобіля не буде, навіть навпаки робота авто покращиться. Правильно встановлений емулятор повністю імітує роботу справного каталітичного нейтралізатора, тому ЕБУ вважає, що все гаразд і не переймається сигналами про несправність. Крім того, видалення каталізатора знижує витрату палива та збільшує потужність двигуна.
Яка ціна такої роботи?
Ціни на виконання таких робіт залежать від політики СТО на якому ви будете, або хочете виконувати цю роботу. У нашому СТО у Львові, якщо ви проживаєте у цьому регіоні й маєте можливість його відвідати, фахівці зможуть встановити емулятор. Після того, як вони виріжуть старий, встановлять стронгер та підключать емулятор. Ціну на цю послугу краще заздалегідь уточнити за телефонами.
Звертаємо увагу, що дуже низька вартість в інших автосервісах на те щоб зробити таку процедуру, може говорити про низький рівень кваліфікації майстрів.
Проблеми після видалення автокаталізатора
Неправильне його видалення або неправильне встановлення емулятора можуть призвести до проблем експлуатації автомобіля. Нижче наведено найбільш поширені проблеми, що виникали після видалення каталізатора:
- Перше – горить індикатор «check engine». Як правило, така проблема виникає, якщо вирізати каталізатор і не підключити емулятор. Коректне встановлення емулятора нейтралізатора розв’яже цю проблему.
- Друге – суттєво збільшилася витрата палива. Таке може бути в разі, якщо залишилася рідний лямбда-зонд або встановлена проста обманка. Це призводить до переходу двигуна в аварійний режим або збільшує корекцію палива пристроєм заднього лямбда-зонда, що збільшує витрату палива. Проблема вирішується підключенням «кращої» обманки.
- Третє – авто працює зі збоями. У такому випадку краще звернутись до кваліфікованого СТО та провести комплексну діагностику автомобіля, оскільки причин поганої роботи авто може бути декілька.
Таким чином, вирізати каталітичний нейтралізатор необхідно при його зносі та щоб періодично не встановлювати новий, краще замінити його на стронгер (за бажанням) і підключити емулятор.
Для того, щоб придбати надійний, якісний, а саме головне сертифікований елемент вихлопної системи – завітайте до нашого інтернет-магазину.