м. Львів, вул. Городоцька 242/Г

(068) 680 68 46 sto@demimotors.ua

Діагностика гофри вихлопної системи автомобіля

Діагностика гофри автомобіля

Діагностика гофри автомобіля

Ушкодження не завжди діагностуються візуально, тому потрібна діагностика гофри автомобіля. Сама трубка прихована під захисною плетеною сіткою. Геометрія поломки помітна зовні, лише у разі повного відриву. На СТО Демі Моторс ми проведемо повну діагностику цього вузла, та виявимо приховані проблеми.

Можливі несправності гофри

У процесі експлуатації авто ви можете мати такі проблеми з цим елементом:

  1. Прогоріла. На поверхні патрубка або в точці кріплення муфти з’являється отвір, викликаний локальним перегрівом.
  2. Січе. Поява мікротріщин на гранях чи порушення цілісності прокладки.
  3. Порвалася. Поява великих розривів чи повний обрив трубки.

Пошкодження гофри розгерметизовує вихлопну систему, призводить до порушення робочого тиску в системі вихлопу та проникнення відпрацьованих газів у салон автомобіля.

Призначення, конструкція гофрованої вставки та важливість у системі

Гофра компенсує рух рухомих частин систем вихлопу. Вібрації від випускного колектора, жорстко зв’язаного з двигуном передаються на всю вихлопну трубу, піддаючи її механічним навантаженням. Через велику вагу, виникає інерція. Металеві частини, особливо у розігрітому стані, можуть обірватися. Вона працює як пружина, запобігаючи зайвим переміщенням по вихлопній системі.

У деяких випадках (залежить від конструкції) виконує і несучу роль. При такому з’єднанні навантаження на елемент зростають, а обрив гофри може спричинити втрату частини глушника.

Основний патрубок має гофровану структуру, яка дозволяє елементу пружно стискатися та розтискатися. Для захисту від зовнішніх пошкоджень, та додання додаткової міцності гофру покривають міцною плетеною негерметичною сіткою циліндричної форми. При пошкодженні основної труби сітка не зберігає герметичність вихлопної системи.

Чому прогорають гофри та як уникнути поломок?

Перша причина поломки – перегрів стінок. При неправильному формуванні паливно-повітряної суміші частина її догоряє у глушнику, розігріваючи гофру до критичної температури. Утворюються температурні тріщини або наскрізне прогорання.

Інші причини прогоряння гофри закладені у її конструкції, зовнішня захисна сітка ускладнює охолодження елемента. А якщо вона забита брудом — відбувається постійне перегрівання внутрішньої частини. Для профілактики перегріву необхідно оглядати глушник і регулярно мити днище автомобіля.

Якщо у Вашого авто січе, порвалася чи прогоріла гофра – приїжджайте до автосервісу Demi Motors за адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 242/Г та наші фахівці зроблять діагностику, виявлять та оперативно усунуть несправність гофри глушника Вашого авто за доступними цінами!

Як перевірити гофру глушника

Дана деталь не несе жодних інших функцій, крім з’єднання елементів. Проте її поломка порушує працездатність усієї системи відведення вихлопних газів.

При виникненні ознак поломки гофри слід звернутися до профільного сервісу для діагностики та усунення несправності. Самостійний ремонт є небажаним, оскільки матеріал, з якого виготовлений елемент, обробляється за допомогою спеціального обладнання за складними технологіями.

Ознаки поломки

Судити про несправність гофри можна за такими ознаками:

  • Поява запаху вихлопу у салоні. Вона знаходиться всередині вихлопної системи, і відпрацьовані гази проникають в отвори для вентиляції кузова.
  • Провисання сполучної труби. Якщо порвалася гофра, весь тягар приймає не себе м’яке обплетення, не призначене для утримання такої ваги.
  • Різкий звук вихлопу з-під днища. Це називається «січе гофра».
  • Неприємний запах довкола авто. Необроблені в глушнику гази вириваються із пошкодженого з’єднання.

Основні причини прогорання гофри

Цей елемент може вийти з ладу з таких причин:

  • Використання палива, яке має високий вміст присадок, що підвищує октанове число. У цьому випадку частина бензину, що не згорів, потрапляє в гофру і розігріває її до критичних температур.
  • Забитий глушник. У сполучних елементах виникає надлишковий тиск, що перевищує характеристики міцності.
  • Вплив довкілля. Вихлопна система завжди знаходиться у розігрітому стані. Попадання води та агресивних реагентів у поєднанні з високою температурою прискорюють корозію. Це основна причина прогорання гофри.
  • Можливе пошкодження при механічному впливі. Наприклад, при контакті з ґрунтом.

Якщо у Вас вона прогоріла, необхідно зробити діагностику для виявлення причин. Будь-яку несправність легше попередити, ніж усунути. Тому при підозрі на неправильну роботу глушника рекомендуємо звернутись до СТО.

Своєчасне виявлення причин поломки гофри заощадить ваші кошти. СТО «Демі Моторс» використовує запасні частини як власного виробництва, так і закордонних виробників-партнерів. Після ремонту на виконані роботи дається гарантія, тому, якщо у Вашого автомобіля січе, порвалася чи прогоріла гофра глушника — звертайтесь до нашого автосервісу та замініть гофру глушників.

Діагностика гофри автомобіля

Скористайтесь сервісами швидкого зв'язку з нами:

Замовити дзвінок
Записатись на діагностику
Написати нам повідомлення

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.