Чи варто ставити полум’ягасник замість каталізатора?
Певною мірою питання чи варто ставити полум’ягасник замість каталізатора виникає перед кожним водієм. Виробники сучасних легкових автомобілів забезпечують вихлопні системи спеціальним пристроєм, який називається каталізатором. Це робиться для того, щоб знизити обсяги шкідливих продуктів горіння палива, що виділяються із вихлопної системи в навколишнє середовище, а саме: газоподібних сполук монооксиду вуглецю (CO), вуглеводнів (CH) у вигляді не повністю згорілого палива та інших небажаних сполук. За допомогою каталізатору вдається домогтися виходу із вихлопної труби практично лише одного діоксиду вуглецю (CO2) відносно допустимої концентрації.
Таким чином, каталізатор у вихлопній системі авто – це своєрідна станція, що нейтралізує шкідливі вихлопи, внаслідок чого дотримуються жорстких нормативів законодавства щодо захисту навколишнього середовища, які діють у країнах Євросоюзу.
Однак, термін служби каталізатора є дуже обмеженим та становить практично від 80 до 150 тис. км пробігу. Його комірчаста структура, яка має покриття із благородних металів платинової групи, у міру експлуатації автомобіля забруднюється та забивається, і починаючи з певного моменту часу, просто перестає виконувати свої функції.
Зважаючи на вкрай високу вартість нового каталізатору, далеко не кожен автовласник вирішується на заміну цієї деталі. У ряді випадків єдино прийнятним рішенням залишається видалення відпрацьованого каталізатора і встановлення замість доступного за ціною альтернативного варіанту, наприклад, полум’ягасника.
Сервіс технічного обслуговування Demi Motors знає основні проблеми цих деталей, тому в нашій роботі виключена зайва трата часу на пошуки несправності. Наше сучасне обладнання дозволяє виявляти проблеми та можливі несправності в короткий термін та в повному об’ємі.10 хвилин в середньому займає огляд цих деталей транспортного засобу. Всі матеріали на заміну у нас якісні, адже ми дорожимо репутацією серед автовласників та пропонуємо клієнтам якісні запчастини за хорошими цінами.
Забитий каталізатор – причини та наслідки
Несправний каталізатор, забитий продуктами нейтралізації вихлопних газів та іншими забруднювачами, втрачає свою здатність очищення. Тому автомобіль вже не може повною мірою виводити вихлопні гази, внаслідок чого зростає тиск між двигуном і пробкою. При цьому спеціальні датчики фіксують цей стан як несправність і дають команду електронній системі керування автомобілем штучно знизити потужність автомобіля.
До найпоширеніших причин виходу із ладу каталізаторів відносять:
- використання палива недостатньої якості;
- несправності у системі запалювання;
- природний знос через забруднення внутрішніх порожнин (найбільш ймовірна причина).
Якщо ж каталізатор таки зламався – оптимальним розв’язанням цієї проблеми буде його видалення.
Що буде з авто без каталізатора?
Очевидним є наступний факт, видалення цієї деталі здатне завдати шкоди навколишньому середовищу. Однак, можна досягти деякого приросту потужності автомобіля, знизити витрату палива та позбавитися регулярних оповіщень про несправність. При видаленні несправної деталі у Вашому авто значно рідше фіксуватимуться моменти просідання тяги та перестануть виникати проблеми із запуском двигуна.
Також слід розуміти, користування забитим або сплавленим каталізатором сприятиме поверненню відпрацьованих газів назад у камеру згоряння. При цьому створюються умови для порушення необхідного перебігу горючої суміші, отже, вона втрачає свою ефективність, а це своєю чергою негативно позначається на роботі двигуна в цілому.
Встановлення полум’ягасника (стронгера) замість каталізатора
Отже, ви запланували видалення цієї деталі. Але що робити після цього? Швидше за все, варіант купівлі нового замість віддаленого Вам не підійде через високу вартість даної деталі, та й новий каталізатор також матиме обмежений ресурс експлуатації. Якщо ж врахувати, що в деяких автомобілях виробники встановлюють одразу кілька каталізаторів, то їхня повна заміна може обійтися в дуже значну суму, яку можна порівняти з вартістю уживаного автомобіля.
Пропонуємо Вам найкращий варіант для розв’язання проблеми, який є не тільки порівняно простим у реалізації, але й менш витратним – встановлення полум’ягасника.
Полум’ягасник є частиною вихлопної системи та працює за принципом первинного глушника. Він забезпечує поділ потоку первинних газів та нормальне функціонування основного резонатора. Враховуючи різницю вартості між ними (полум’ягасник коштує в декілька разів дешевше) встановлення стронгера має такі переваги:
- невеликий приріст потужності двигуна (5…10%) внаслідок зниження опору вихлопним газам;
- зниження витрати пального;
- зниження вимог до якості пального – стронгер гостро регулює утримання сторонніх домішок у паливі.
Необхідність встановлення полум’ягасника, пов’язана з необхідністю додаткового коригування електронної системи управління автомобілем, яка спочатку запрограмована на роботу з каталізатором. Але можна обійтися і простіше – встановити так звані «обманки» на лямбда-зонди.
Оригінальні запчастини високої якості ви можете придбати в інтернет-магазині Demi Motors.