м. Львів, вул. Городоцька 242/Г

(068) 680 68 46 sto@demimotors.ua

Тюнінг вихлопного колектора

Тюнінг вихлопного колектора

Тюнінг вихлопного колектора автомобіля (заміна павука)

Тюнінг випускного колектора – це можливість збільшити потужність двигунів на 5-10%. При цьому не знадобиться змін у його конструкції. СТО Демі Моторс займається професійним тюнингом колекторів. В наявності великий вибір оригінальних запчастин. Можливе виготовлення деталей на замовлення. Ми працюємо з автомобілями будь-якого класу та надаємо гарантію. Хочете збільшити потужність й крутний момент двигуна? Відвідайте нас з 9:00 до 17:30.

Вихлопний колектор – це частина системи вихлопу, яка відповідає за рух відпрацьованих газів. Штатні конструкції відрізняються екологічною безпекою та економічністю та часто шкодить потужності двигуна. Тому більшість автолюбителів проводять тюнінг випуску, встановлюючи ефективніший вихлопний колектор («павук»).

Порядок виконання тюнінгу

  • Аналіз. Майстри вивчають характеристики штатної вихлопної системи за допомогою технічної документації;
  • Розрахунок. Для вибору оптимального колектора необхідно визначити швидкість проходження вихлопних газів у всіх циліндрах, а потім вирахувати середнє значення для різних режимів роботи мотора;
  • Підбір. За розрахунками, визначаються оптимальні параметри для майбутнього «павука»;
  • Встановлення. Підібраний або виготовлений на замовлення випускний колектор підганяють під блок циліндрів. Потім провадиться установка «павука»;
  • Тестування. Майстри роблять вимірювання параметрів нової випускної системи. За потреби вносяться зміни.

Після того, як майстер переконався, що тюнинг випускної системи пройшов успішно, оформляється гарантія та автомобіль передається власнику. Випускний колектор визначає основні параметри глушника, формуючи правильний рух вихлопних газів на самому початку тракту.
Доопрацювання системи вихлопів краще починати із колектора. Саме через нього гази проходять уперше після визволення із циліндрів. У народі даний елемент називається «павук» (за настільки характерну форму конструкції).

Він буває двох видів:

  1. Довгий – 4-2-1.
  2. Короткий – 4-1.

Тюнінг вихлопного колектора

Різновиди колекторів

Перший різновид – стандартний випускний колектор. Він встановлюється на більшості сучасних автомобілів для більш екологічної роботи та з’єднує його і каталізатор. Його основна робота полягає в спалюванні бензину, який не згорів.

Мінусом такого колектора є поганий пропуск вихлопних газів, чотири труби які виходять із двигуна занадто тонкі. До того ж вийшовши, відпрацьовані гази упираються в стільники каталізатора, і в колекторі утворюється тиск, каталізатор як би душе мотор. Але оскільки каталізатор має певний термін служби автовласники намагаються його замінити на павука.

Другий різновид – павук 4-1. Будова таких колекторів схожа на заводський каталізатор, але у нього чотири труби, які виходять із двигуна більшого діаметра, затримка вихлопних газів менш виражена. Як правило, такий вид колекторів дешевший.

У конструкції такого колектора лежить з’єднання чотирьох труб в одну товщу, яка надалі переходить до резонатора. Застосовуються вони найчастіше на спортивних, високо обертових моторах, оскільки робочий діапазон складає понад шість тисяч обертів.

І нарешті, остання конструкція – це павук 4-2-1. Сенс такого павука якнайбільше подовжити сам колектор та зробити так, щоб відпрацьовані гази виходячи з двигуна якнайменше стикалися і заважали один одному.

Будова такого колектора зроблена так, що безповітряна суміш, що згоріла, виходить по трубах з першого циліндра, з’єднується з четвертим, а другий з’єднується з третім і далі ці дві труби з’єднуються в одну.

Навіщо потрібно оптимізувати випускний колектор?

Вихлопні гази подаються до приймальної труби не одночасно. Циліндри розташовані на різній відстані від приймального патрубка, тому на вході виникає справжнісінька «хвильова суміш». Як результат – протитиск різних фаз вихлопу, відведення їх відбувається неефективно.

Заводський колектор найчастіше є трубою з приймальними фланцями, за кількістю циліндрів, розташованих симетрично. Для оптимізації процесу потрібна заміна павука. Так фахівці називають тюнінговий колектор.

Оптимізована приймальна система є складною конструкцією та має вигнуті труби рівної довжини. В результаті вихлоп із кожного циліндра відводиться з рівною швидкістю.

Щоб дізнатися додаткову інформацію про цей товар, Вам потрібно звернутися до менеджерів компанії Demi Motors. Як це зробити? Дуже просто. Будь-які контактні номери вказані вгорі сторінки. Тому Ви легко можете зв’язатися з нами та наші менеджери дадуть відповідь на будь-які питання, що вас цікавлять. Ми впевнені, що дана продукція Вас не залишить без уваги. Адже кожен хоче завжди кращого, а в нашому інтернет-магазині є можливість це придбати.

Тюнінг вихлопного колектора

Скористайтесь сервісами швидкого зв'язку з нами:

Замовити дзвінок
Записатись на діагностику
Написати нам повідомлення

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.