м. Львів, вул. Городоцька 242/Г

(068) 680 68 46 sto@demimotors.ua

Устрій вихлопної системи авто

Устрій вихлопної системи авто

Устрій системи вихлопу автомобіля

Вихлопна система автомобіля (ВС) також потребує особливої уваги. Здавалося б, ця частина не така важлива в роботі двигуна, але не тут то було. Від якості функціонування залежить й потужність ДВЗ, і витрати палива, і викиди шкідливих речовин в атмосферу.

Сервіс технічного обслуговування вихлопних систем Demi Motors знає їх основні проблеми, тому в нашій роботі виключена зайва трата часу на пошуки несправності. Наше сучасне обладнання дозволяє виявляти поломки та несправності глушника в короткий термін і в повному об’ємі. 10 хвилин в середньому займає огляд випуску транспортного засобу. Матеріали та вузли на заміну у нас якісні. Ми дорожимо репутацією серед автовласників і пропонуємо клієнтам якісні запчастини за хорошими цінами.

Принцип роботи вихлопної системи автомобіля

Своєчасному та якісному висновку вихлопних газів відводиться велика роль. Тому, що, якщо вчасно відпрацьовані гази не видалятимуться, то вони залишатимуться в камерах згоряння циліндрів та заповнюватимуть певний об’єм, а отже, це призведе до втрати потужності двигуна та нестабільної роботи.

ВС складається із кількох секцій, з’єднаних між собою кріпильними болтами.

Призначення всіх секцій:

  • Вивести з камер згоряння циліндрів двигуна всі вихлопні гази;
  • Зменшити шум роботи силового агрегату (двигуна);
  • Зменшити рівень токсичності у відпрацьованих газах;
  • Не допустити вихлопним газам попадати до салону автомобіля.

Проста конструкція виводить гази трубами. Всі напевно знають, що якщо глушник або труба глушника продірявиться, шум роботи двигуна збільшується в кілька разів.

Рівень токсичності знижується за допомогою установки вихлопну систему каталізаторів. За роботою каталізатора слідкує датчик лямбда-зонд. У дизельних агрегатах використовується фільтр сажі для зменшення викидів шкідливих речовин.

Як у бензинових, так й в сучасних дизельних ДВЗ використовується турбонагнітач, який заганяє суміш із кисню та відпрацьованих газів, які він всмоктує із випускного колектора. На корпусі випускного колектора таких машин встановлюється датчик, який регулює газову подачу в турбіну.

Конструкція ВС

У її будову входять близько 5 елементів, серед яких кожен виконує свою функцію. У схему входить:

  1. Випускний колектор.
  2. Приймальна труба, іноді називають «штани».
  3. Каталітичний нейтралізатор чи каталізатор.
  4. Полум’ягасник або резонатор.
  5. Глушник.

Випускний колектор

Він служить для приймання відпрацьованих газів із камер згоряння циліндрів. Матеріал: чавун чи нержавіюча сталь чи кераміка.

Приймальна труба

Вона, служить для поєднання газів, що надійшли з різних циліндрів в один загальний колектор. Далі суміш проходить через каталізатор. На цьому ділянки часто встановлюють гофру, щоб гасити вібрації, яка передається на конструкцію вихлопним двигуном через жорстке з’єднання.

Каталізатор або каталітичний нейтралізатор

Він нагадує бджолині стільники з кераміки. Зверху каталізатор покритий сплавом іридію та платини. Такі речовини дозволяють вступати у хімічну реакцію з речовинами, що містяться у вихлопних газах. Тут відбувається поділ на кисень та оксид азоту.

Відокремлений чистий кисень допомагає спалювати залишки паливоповітряної суміші, внаслідок цього до глушника подається азото-діоксидовуглецева суміш. Датчик лямбда зонд передає дані роботи каталізатора в блок управління (ЕБУ). Схожий датчик встановлюється на випускний колектор, щоб аналізувати показники газової токсичності, що надійшли каталізатор.

Резонатор або полум’ягасник

Цей пристрій використовується для зменшення температури в відпрацьованих газах. Зниження температури відбувається шляхом комірчастої конструкції.

Глушник

Кінцевою секцією виведення вихлопних газів є глушник. У корпусі знаходиться перфорована труба, завдання якої зменшити шум.

Види несправностей та ремонт вихлопної системи автомобіля

Багато автолюбителів удосконалюють вихлопну систему. Цим займається переважно молодь, які люблять тюнінгувати свої тачки. Одним із варіантів такого тюнінгу – видалення резонатора та встановлення прямотічного вихлопу.

Основна її несправність – це негерметичні з’єднання, через які, наприклад, відпрацьовані гази потрапляють у салон під час відкриття дверей. Усувається купівлею та установкою рем комплекту для з’єднання деталей вихлопної системи. Також через високу температуру та агресивне середовище метал швидко іржавіє. Труби приходять у непридатність. Якщо вона продірявиться, то відразу це буде зрозуміло за високим рівнем шуму. Шум буде, як у картингу. Забороняється експлуатувати автомобіль без системи вихлопу. Це небезпечно та зруйнує двигун.

Оригінальні запчастини високої якості ви можете придбати в інтернет-магазині Demi Motors.

Устрій вихлопної системи авто

Скористайтесь сервісами швидкого зв'язку з нами:

Замовити дзвінок
Записатись на діагностику
Написати нам повідомлення

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.