Що включає ремонт вихлопної системи автомобіля
Ремонт вихлопної системи автомобіля – досить специфічний вид робіт у переліку послуг, які надаються сучасними автосервісами.
Найчастіше ряд автосервісів, не маючи необхідного обладнання для здійснення її ремонту та не володіючи достатнім досвідом та кваліфікацією майстрів – одразу пропонують автовласникам проводити повну заміну, пояснюючи тим, що ремонт неможливий. Однак, найчастіше вистачає саме часткового його проведення, або заміни кількох пошкоджених вузлів та деталей.
Звертаючись до СТО Демі Моторс за послугою ремонту вихлопної системи машини, наші клієнти отримують величезний перелік переваг.
Найважливішими з яких:
- Найдемократичніша вартість послуг з ремонту та найдоступніші ціни на запасні частини.
- Кваліфіковані консультації від справжніх профі своєї справи.
- Величезний асортимент каталізаторів, глушників та інших комплектуючих власного виробництва та від найвідоміших закордонних заводів-виробників, дозволяє проводити ремонтні роботи будь-якої складності.
- Якість послуг забезпечується наявністю сучасного спецобладнання та професійного підходу, що в результаті дозволяє максимально знизити витрати автовласника.
Ознаки та причини несправностей
Кожна несправність має свої характерні ознаки:
Забита порожнина вихлопної труби. Це може бути викликано попаданням компонентів конструкції в патрубки та газопроводи. Типові симптоми – глухі звуки, зниження потужності двигуна машини.
Різко змінився звук вихлопу. Винний не двигун, саме несправності із самою вихлопною системою так позначаються на акустиці.
Січе вихлопна система. Специфічний звук, який змінюватиметься одночасно зі зміною обертів колінчастого валу. Іде із тріщин, які виникли в місцях стикування частин глушника, чи з-під прокладок, які прогоріли. Цим також пояснюється приплив вихлопних газів до салону та вихід тиску в системі з робочого діапазону.
Зовнішні дефекти. Наприклад, труба, яка прогоріла, або механічні пошкодження: тріщини, пробої, роз’їдання корозією тощо.
Запах вихлопних газів у салоні. Незначне порушення герметизації спричинить надходження відпрацьованих газів у вентиляційні отвори.
Занадто тепла чи гаряча підлога в салоні. Причина – перегрів вихлопної труби так, що тепловий екран заводу вже не допомагає. Ця проблема вимагає оперативного втручання та ліквідації, оскільки загрожує виникненням пожежі.
Вихлоп відрізняється неприємним запахом та незвичайним кольором – чорний, синій, білий.
Глушник контактує із днищем, рамою. Причина полягає у несправності підвісів. Характерні ознаки – гримить вихлопна труба при їзді по ямах.
Чим загрожує невчасне проведення ремонтних робіт
Для систем управління мотором вихлопні труби, яка прогоріли, які йдуть до каталізатора, спричинять некоректне дозування паливоповітряної суміші. Коли будуть тріщини, пробої, неякісні чи нещільні прокладки в системі випускного трубопроводу – почнеться підсмоктування зайвого повітря та некоректні дані на датчику кисню.
В результаті система автоматично ухвалить рішення зробити суміш більш «багатою», підвищиться витрата палива автомобілем. Все це спричинить нагар на елементах мотора та можливості відмови в роботі каталізатора, адже він чуйно реагує на надмірно збагачену суміш і на наявність незгорілого палива в газах, що відпрацювали.
Якщо виникають проблеми з нейтралізатором (засмітилися його внутрішні стільники), то гази, що відпрацювали, будуть відводитися утруднено, тоді падає потужність мотора.
Проблеми з лямбда-зондом (при будь-якій відразу ж повинна спалахувати на панелі лампочка «check engine») і супутні їм неточності в приготуванні паливно-повітряної суміші спричинять зниження економічності мотора, появу нагару на свічках запалення та зниження транспортним засобом динамічних характеристик.
Засмічений нейтралізатор відпрацьованих газів під час роботи двигуна може нагрітися до дуже високої температури, і це небезпечно виникненням займання машини! Через це фахівці рекомендують обов’язково ставити новий нейтралізатор при виробленні свого ресурсу старим.
Як роблять ремонт вихлопних систем автомобілів
Після виявлення місця поломки майстер спільно із замовником приймає рішення – змінювати чи відновлювати пошкоджений вузол.
Крім каталізаторів та «лямбд», ремонт систем вихлопу можливий для будь-якого компонента.
До особливостей такого ремонту можна віднести такі моменти:
- Негерметичне з’єднання вихлопних труб відновлюється за допомогою встановлення нових прокладок, при необхідності працівниками виготовляються ремонтні фланці.
- Ремонтування труби глушника здійснюється двома способами: заварювання тріщин або врізання нового відрізка, замість проржавілого.
- Відновлення глушника та резонатора. Крім пошкодження корпусу, всередині можуть зруйнуватися складні системи перегородок та перфорованих секцій. Потрібно розкрити стінки та відновити пошкоджені елементи. Це обійдеться вам на порядок дешевше за покупку нової «банки».
- Заміна чи встановлення універсального каталізатора. Підбирається універсальний каталізатор або замінюється на полум’ягасник, скоригувавши налаштування блоку управління двигуном.
- Заміна гофри. Можна підібрати відповідний діаметр екземпляра і встановимо його, не знімаючи глушника. За потреби зміцнити місце ремонту додатковим підвісом.
Зварювання вихлопних систем. У автосервісі Demi Motors виконуються зварювальні роботи будь-якої складності, ми відновлюємо пошкодження до 30% загальної площі поверхні виробу. Сучасне обладнання, низькі ціни та гарантія на виконані роботи. Із задоволенням працюємо з організаціями. Укладаємо договори та надаємо знижки. Обслуговуємо легкові автомобілі та будь-який комерційний транспорт.